fredag 14 februari 2014

En ras... EN (1) ras?! Nä, det går inte att nämna endast en ras som jag skulle vilja ha. Det finns så många raser som intresserar mig och nog ungefär lika många som inte gör det.
Jag skulle vilja ha en golden retriever igen och innan jag dör så ska jag försöka bli med golden igen. Har redan sett ut en kennel som tilltalar mig p.g.a att de har jaktgolden och golden med den mörkare pälsen vilket jag tycker att en golden ska ha. Vita utställningsgolden tilltalar mig inte alls lika mycket. Så det är väl bara och hoppas på att den kenneln finns kvar om/när den dagen kommer då jag ska skaffa golden igen.
Men utöver golden så finns det en hel uppsjö med raser som jag är nyfiken på. Bara för att nämna några: New Foundland, Landseer, Leonberger, Berner Sennen, Rhodesian Ridgeback, Irländsk Varghund, Grand Danois, Riesenschnauzer, Briard, Perro de agua español, Amerikansk Vattenspaniel, Cockerspaniel, Pinscher, Dvärgpinscher, Tibetansk Terrier, Schapendoes, PON, Curly Coated Retriever och många många fler!! Så den dagen jag ska skaffa nästa hund lär jag ha en hel del att fundera på och sålla bland ;)

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Arkiv

Etiketter

Summa sidvisningar