onsdag 9 januari 2013

I och med Dios ankomst bestämde jag mig för att Eddie ska få vara nerklippt så att jag bara får en päls att hålla reda på.
Men jag har saknat Eddies långa päls. Han är så fin och mysig i sitt lurv så jag har låtit pälsen vara och väntat på att den ska växa ut.
Nu börjar jag vela igen om jag inte ska raka ner honom i alla fall?
Dios päls börjar bli jobbig och Eddies päls börjar bli så pass lång nu att den kräver pälsvård. Det vore ju skönt att bara ha Dios päls att koncentrera sig på åtminstone nu under de kommande månaderna då Dios vuxenpälsen börjar komma och pälsvården är som allra jobbigast.
Hur ska jag göra? Ska han få vara ett lurvigt troll eller en nakenfis?
Vad tycker du?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Raka! Han är så fiiin nedrakad!

Marie, Miqro och Mille sa...

Näe, inte raka... Han är så söt som litet lurvtroll! Och sen kanske han fryser utan päls om det blir kallt? Men det är klart, blir pälsvården för jobbig är det klart att du ska raka så du inte blir galen på all pälsvård ;)

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar