tisdag 8 januari 2013

Vi skulle få provsvaren vid återbesöket hade jag fått information om, men för en stund sedan ringde dom från djursjukhuset och meddelade att dom hade fått svar på cytologiprovet. Dom skulle ju bara höra av sig om provet visade något annat än vad dom trodde att det var så snacka om att jag blev nervös! Höll andan medan jag väntade på vad hon skulle säga härnäst. Säg inte att det är allergi eller något annat hemskt!

Men jag kunde andas ut. Hon ville bara meddela att provsvaren var vad dom trodde, svamp. Phu! Så vi ska fortsätta med behandlingen som vi har fått och när dom får provsvaren från bakterieodlingen så hör dom av sig igen.

Fy för dom att skrämmas så ;) Men det är ju ändå bra att dom hör av sig och meddelar vad dom hittat. Dom är så otroligt trevliga och serviceminded på det där stället. Är riktigt nöjd med dom.
Enda nackdelen är att dom ligger 4 mil bort och är lite dyrare men det är det faktiskt värt.
Vi har alltid blivit trevligt bemötta och Eddie har alltid fått bästa tänkbara vård.
Bara tummen upp för Blå Stjärnan Borås.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar