onsdag 23 januari 2013

Vilket underbart väder det var idag!
I morse var det så otroligt vackert ute. -16 och strålande sol så frosten riktigt glittrade på träden. Så himla synd att jag inte hade kameran med mig. Det var superfint där på lilla skogsrundan som vi gick.

Jag fick göra som vanligt... Ta en runda senare med kameran. Då var ju frosten borta och det där fina morgonljuset likaså.
Men det var fortfarande fint med sol och perfekta -8 grader. Perfekt väder! Jag hade kunnat stanna ute hur länge som helst. Solen värmde lite idag faktiskt och jag frös inte ens om händerna när jag gick utan vantar och fotade.
Eddie var ovanligt pigg idag också och riktigt sugen på att gå ut. Han älskar nog det här vädret lika mycket som jag.
Det blev ingen lång runda men vi var ute rätt länge och på slutet "hittade" vi godisträd och killarna fick också söka godis i snön.
Dom var härligt trötta när vi kom hem så jag kunde städa i lugn och ro.

Provade att fota i svart/vitt också men njaeee... Det blev inte så bra

Och så en liten skakig film

2 kommentarer:

Unknown sa...

galet kyligt, men vackert. Här blir det inte så långa promenixer, två av mina gillar inte så kyligt väder:-) den minsta älskar dock snön och kylan. Fina bilder

Victoria sa...

Fina bilder!

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar