torsdag 10 januari 2013

Har tänkt länge att jag skulle berätta om julen. Inte för att det finns så mycket att berätta.
Vi njöt av snön och det fina vädret, lekte i snön (hundarna i alla fall), åt god mat, öppnade paket, skällde ut tomten (återigen hundarna), lekte med London på nyår, gick vår favoritrunda runt sjön och pulsade i halvmeterhög snö.
Brorsan med tjej och 2-åring kom och hälsade på vid ett par tillfällen och hundarna skötte sig exemplariskt! Det var en dag som den lilla speedade 2-åringen sprang runt och härjade men hundarna bara låg där totalt oberörda mitt i kaoset.
Så mycket mer än detta hann vi inte med under vår Norrlandsvistelse
Men en hel del bilder blev det som jag tänkte dela med mig av.
Varning för bildbomb! ;)

Mattes snygging
Balkongen längst ner, längst ut till vänster som skyms bakom trädet är lägenheten där jag bodde tills jag var 9 år.

Myskillarna 
Eddie vill också ha paket
Dio försöker lista ut vem som är tomte
Eddie väntar på julklapp medan Dio försöker ta saken i egna händer och muddra tomtesäcken
Snöröjning
Snö i massor=Underbart!
Klassisk vy av min kära hemstad. Ni som följt "112 På liv och död" kanske känner igen den :)
Finaste killarna
Mitt underbara vackra Hälsingland. Gud vad jag saknar bergen!
Bara skotern som fattas!
Hela gänget i Londons stuga
Dio har tagit över brorsans tjej London
Galen London
Bus med London
Världens sötaste lilla isbjörn!
Eddie och London spanar på Londons matte som är uppe på taket och skottar snö
Undra vad dom letar efter?
Eddie ville inte vara med och leka. Han hade ont och ville gå in och krypa ner i soffan
London funderar lite
Det finns ingen som kan se så ledsen ut som London
Gokillen 

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar