måndag 19 november 2012

Fick precis orderstatus från GrandPrix på trimmern jag panikbeställt.
Frakten är nu bokad med DHL så nu är det bara och hålla tummarna för att DHL kör ut den fort som fasen!
Måste ha den senast på fredag om jag ska hinna frisera Dio så han ser någotlunda proper ut på söndag.
Egentligen vill jag inte raka så nära inpå en utställning för jag är inte så där jättebra på att raka. Det brukar bli lite ojämnt, kala fläckar här och där så jag vill helst att det ska gå ett par veckor minst så att det hinner växa ut och jämna till sig lite.
Men så som han ser ut nu så kan jag nog bara få det att se bättre ut trots mitt dåliga handlag med trimmern. Övning ger ju färdighet så om jag håller Dio i portisfrisyr så ska jag nog bli bra på att frisera hundar också så småningom.
Hoppas nu bara att den hinner fram och att den funkar på Dios päls *peppar peppar*

1 kommentarer:

Anonym sa...

OM den inte hinner fram så kan du alltid komma till mig på lördag! Jag är van klipa kort och snyggt utan nakna partier =) Jag kanske kommer att jobba från kl 16 dock så det får bli på fm i så fall =)

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar