fredag 23 november 2012

Dags för lite bilder igen. Solen sken i morse när jag klev upp. Perfekt fotodag... trodde jag.
Lagom till vi skulle gå på lunchrundan var solen som bortblåst, men det var i alla fall uppehåll så kameran fick hänga med ändå på rundan runt sjön.
Eddie fick vara lös även idag och det gick galant. Han var väldigt lugn idag och höll sig vid mig hela tiden och sökte kontakt väldigt ofta. Dio försökte få igång honom några gånger men han fick inget gensvar. Jag vet inte om det är chippet som börjar verka eller om han känner av sin artros.
Det såg ut som att han vid ett tillfälle igår inte stod helt och hållet på artrosbenet men han har inte visat några besvär alls när vi går så jag vete tusan. Jag tror han maskar ibland också när han inte har lust att gå ut för det var innan utgång som han stod och lyfte på benet men sen när han väl kom ut pinnade han på precis som vanligt.
Han visade inget idag i skogen heller och har inte visat något sen vi kom in. Det kanske var så enkelt som att han helt enkelt inte var på springhumör idag. Han lunkade på i sin egen takt och såg ut att trivas med det.

Bäst att hålla ett öga på det läskiga vattnet så att det inte hoppar på en

Här är killen som kommer på inkallning... ibland ;)



Tänk att vi hade sån tur att vi hittade ett godisträd idag också!


Portisryck pågår









Vad Eddie tycker om att behöva posera



ATTACK!



0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar