söndag 26 augusti 2012
.
Bakdelskontroll med hjälp av kloss tränar vi ganska mycket på.
Här är två filmer med killarna. Den med Eddie gjorde jag för att visa en kompis hur man gör då hon inte riktigt hade koll på det. Sen den filmen gjordes har vi kommit en liten bit längre i träningen. Nu har Eddie börjat förstå att han ska ställa sig bredvid mig så att vi slipper köra hela varvet runt. Ska bara få lite stadga i det och lägga på ett bra kommando så ska jag prova utan kloss sen och se om han förstår vad han ska göra.
Med Dio har jag kommit en bra bit på väg också. Han verkar tycka det är jätteroligt att träna klossen. Härom dan när jag satt i soffan och tittade på TV gick Dio och ställde sig på klossen och tittade på mig. Även Eddie gör så ibland när "klossen" är framme. Sötisarna!


.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar