lördag 11 augusti 2012
.
Efter många års längtan, en si sådär 10 år, har jag ÄNTLIGEN kunnat skaffa mig en systemkamera tack vare försäkringspengar som jag fick förra månaden. Ersättningen blev långt under vad jag hade hoppats på men man får vara glad för det lilla. Dom räckte till en kamera i alla fall. Ingen värsting eller proffskamera på något sätt men betydligt bättre än min gamla usla kompaktkamera.
Så nu ska här fotas! Som vanligt blir det hundarna som får offra sig för det mesta när det kommer till fotografering, så även denna gång då jag testade min nya kamera.
Idag sken solen (kors i taket!) så jag bestämde mig för att ha en fotosession med dogsen. Jag har mycket kvar att lära både vad gäller kameran och fototeknik men övning ger färdighet sägs det ju :) Tur jag har dogsen att öva på ;)





















.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar