lördag 1 september 2012
.
Nu har jag bestämt mig för att anmäla Dio till den inofficiella utställningen som äger rum om en månad, men jag tänker inte klippa honom. Jag tänker ställa ut honom i päls, förutom nosen som jag kommer att raka snart.
Jag mailade och frågade arrangören och hon tyckte att jag absolut ska ställa ut honom även fast jag inte vill klippa honom än.
Mest som en kul grej och bra träning vilket också är enda anledningen egentligen till att jag vill ställa ut honom som valp på en inofficiell utställning.
Om domaren dömer ut honom p.g.a. att han inte har rätt frisyr så gör det ju inget. Det är ju inget som registreras i alla fall. Då har han ändå fått prova på hur det är på en utställning, men det är klart att det vore kul om det gick bra ändå. Det är det väl alltid :)
Så nu har vi något att träna på närmaste veckorna så att han förhoppningsvis visar sig från sin bästa sida ;)
.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar