måndag 10 september 2012
.
Det blev en tur till fotbollsplanen idag och kors i taket det var ingen som klippte gräset där idag så hundarna kunde rusa av sig en stund.
Dio vill alltid vara där Eddie är, alltid kolla vad han håller på med och hålla sig nära. Gärna slita och dra i honom också, men det är inte alltid så bra att hålla sig nära Eddie speciellt inte om man inte ser sig för för då kan det hända att man får sig en golden shower. Det har hänt några gånger förut att Dio stuckit in huvudet under Eddies ben just som han stått och kissat.
Idag hände det igen men idag blev det inte bara huvudet som fick sig en dusch.

Eddie stod och kissade mot stängslet och Dio smet emellan stängslet och Eddie så hela Dios högra sida fick sig en golden shower men han verkade ganska oberörd av det hela.
Lite roligt såg det ut så jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden men jag tycker ändå inte att det är så mysigt med en nerkissad hund så det fick bli duschen när vi kom hem.
Mindre kul tyckte Dio men han börjar vänja sig vid den där duschen nu. Det är inte ens en vecka sen senaste duschen så nu hoppas jag att han kan hålla sig ifrån golden showers, gegga med lera och rulla sig i skit ett tag så att det går åtminstone 1-2 veckor mellan duscharna.
Tur ändå att jag köpte storpack schampo och balsam...
.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar