måndag 18 mars 2013

Nu har jag fått svar från Satchmos hur jag ska göra med betalningen som det blev strul med. Jag slapp efterkravsavgiften så jag betalar bara för vad fönen kostar. Frakten ingår när man handlar för så mycket.
Jag erbjöd mig att betala 29:- i fakturaavgift men den slapp jag också så det var ju väldigt snällt av dom. Det löste sig ju riktigt bra till slut så det blir ett plus i kanten för Satchmos. Ordnar dom bara så att man kan välja faktura i kassan så kan jag tänka mig att handla av dom fler gånger.
Att hemsidan är B, att det tar några klick innan man kommer till webshoppen och att dom har en telia-adress kan jag ha överseende med om dom bara ordnar det med fakturan. För priserna och leveranstiderna är kanonbra. Seriösa verkar dom ju också vara så tjaaa.. jag börjar nog ändra mig lite att det kanske är värt att handla av dom ändå.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar