söndag 23 december 2012

Eftersom jag och killarna åker hem till Norrland idag hade vi lilla julafton här hemma igår.
Jag och sambon åt lite julmat (hundarna fick också extra smarrig mat) och sen var det julklappsutdelning för både 2-benta och 4-benta.

Dio som aldrig fått ett paket förut visste inte riktigt vad han skulle göra med det så husse fick hjälpa honom lite att öppna. Sen när det väl var gjort gick han stolt omkring med sin fina klapp och visade både oss och Edde (som hade fått en likadan).

Detta blir troligen sista inlägget för i år, såvida jag inte lämnar något inlägg när jag är där hemma men troligen inte. Men vi får se. Det lär ju visa sig :)

Nu drar jag och 4-bentingarna åt Hellsingland! Om tågen går vill säga...

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

VAD kan det vara?!
En godiskub med godisar i!
Mallig kille

Eddie spanar in Dio. Undra om inte hans kub är godare?!


0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar