fredag 21 december 2012

Sen i våras då det blev klart att det skulle flytta in en liten Dio hos oss som jag dessutom skulle få gratis så har jag funderat på hur jag skulle tacka för denna fina gåva.
Jag ville tacka i mer än bara ord men hur tackar man för en valp, ett liv?

Så kom jag på vad jag skulle göra. Jag hade hittat ett portis-hänge som jag hade köpt till mig själv. Varför inte köpa ett till och försöka göra något snyggt av det? Så fick det bli och jag gjorde till slut ett halsband som jag tänkte att jag väntar med att skicka tills julen närmar sig så det får bli en kombinerad tackpresent/julklapp.
Bestämde mig för att göra ett kort till också istället för att köpa ett. Blir ju mer personligt på det viset.

Så i början på denna vecka var allt klart att skicka. Vad hon skulle tycka om halsbandet hade jag ingen aning om. Kanske gilla det, kanske inte alls tycka om det. Vi känner ju inte varann så väl och då är det ju svårt att veta vad personen gillar. Att hon skulle gilla hänget var jag övertygad om men själva halsbandet var jag mer osäker på.

Men det verkar ha gått hem. Hon blev jätteglad och kallade halsbandet fantastiskt så det känns som att det blev rätt lyckat :) Hon hade ju såklart ingen aning om mina planer heller så det kom nog som en glad överraskning. Jag älskar att överraska! Älskar att bli överraskad också för den delen men det är tyvärr väldigt sällsynt att jag blir det, men då är det ju desto roligare när det väl händer.

Halsbandet som är mycket finare i verkligheten. Så himla svårt att fånga det på bild.

Tack/julkortet


0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar