torsdag 12 juli 2012
.
Eddie har jag vet inte hur många halsband men många är dom i alla fall. Halsband är alltså det sista han behöver, MEN....

Idag var jag en sväng till Dollarstore och tog en titt i "hundhyllan" och fick syn på detta fräcka halsband med döskallar. Jag har i ca. 10-15 års tid varit helt galen i döskallar. Hemma finns döskallar på ljusstakar, bricka, handduk, lampa, tallrikar, ringar, halsband, armband, koppel, hundhalsband, matskål m.m.
Döskalleintresset har mattats av en aning senaste året/åren men fortfarande hajar jag till när jag ser döskallar och får det där ha-begäret.
Så idag när jag fick syn på detta kunde jag helt enkelt inte låta bli! 30:- på Dollarstore. Som hittat! Säkert usel kvalitet men det får väl hänga med så länge det håller. 30 spänn är ju ändå inte direkt bortkastade pengar.
Funderar på att köpa ett till Dio också.

.

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar