söndag 13 april 2014

Skulle egentligen bloggat igår men jag hade varken tid eller ork.
Dio har fyllt "vuxen". I alla fall enligt pappret :) Han fyllde 2 år igår. Tänk vad fort tiden har gått! Tänk att det är hela 2 år sedan jag satt på facebook och följde valpningen och fick mitt livs chock när en vit hane tittade ut.
Det har varit två omtumlande år på många sätt, men också givande och spännande och jag hoppas på många fler roliga år tillsammans.

Födelsedagen firades med pannkakstårta som slukades i ett nafs. Jag tror knappt ens att Eddie hann tugga. Sen fick dom en varsin present. Man måste alltid ge dom en varsin för annars blir det tjafs. Det var två billiga pipleksaker som slaktades på några få minuter, men det hade vi räknat med. Det var därför vi tog dom billigaste vi hittade :)

Trött Dio väntar på tårta
Eddie var något ivrigare
"Jag vill ha tårtaaaa!"
Väntar på ett varsågod
Dio väntar på sin present
Grattis lillkillen!

0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar