tisdag 20 januari 2015

Det blev lite översyn av bloggen ändå innan helgen. Kände att jag behövde lite annat att tänka på. Då är blogga en bra grej att skingra tankarna med.
Denna solskenshistoria får en att både bli rörd och glad samtidigt. Jag är helt besatt av den här historien och har nog läst så gott som allt om den sedan den uppdagades. Jag följer deras sida på Facebook och tittar in till den då och då för att se om något nytt har hänt.
Den är ju bara så fantastisk och jag hoppas att den en dag blir film.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19869193.ab

Det här är bara en av alla länkar som finns om Arthur. Kan man liksom jag inte få nog av denna historia så är det bara att googla på Arthur så får man upp en massa länkar, både till artiklar men även till filminslag. Det finns också några ljudklipp från intervju med hussen Mikael.


0 kommentarer:

Translate

Inga bilder på den här bloggen får kopieras, sparas ner eller spridas. Är du intresserad av någon bild kontakta mig på portisskvaller@gmail.com

Etiketter

Summa sidvisningar